site sağ üst köşeye bayrak ekle Hakan.B - HD FİLM İZLE - TEK PART - FİLM İNDİR
Ne mutlu TÜRK"üm diyene. !!

Hakan.B

Merhaba, arkadaşlar bugün size hakkımda bir kaç bilgi verecem.
Bilgisayar üzerinde baya çalışmalarım oldu tabiki.
Bu arada kullandıgım programlar ve bilgilerim..
Sony vegas Pro 11.0
Visual Basic 6.0 (BİRAZ ESKİ) Ama idare eder.
Knight Online DB Editor. ( SQL 2008 ~ 2000 )
Knight Online Web tasarım.
Özel web tasarımlar.
DDOS Atacker, Bomber Atacker, Fiber saldırı (SANAL SUNUCU'Lar ile.)
Auto CAD 2013
Ve aklıma gelenlerin bazıları bunlar geldikçe yazıcam.
Bu bilgileri tam 5 senede öğrendim baya zor oldu tabiki. Okul kariyerimi olumsuz şekilde etkiledi desek yalan olmaz. Özellikle 5 sene içerisinde kendimi " Knight online" Adlı oyuna verdim ve olumsuz tepkilerle karşılaştım ve karşılıgında "Knight Online" PVP olarak çalışmalarım başladı ilk olarak (Soacs, x-trap,Game-Guard) GİBİ Hile koruma programlarını delip hile yapmak oldu. Yaptım olduda karşılıgında nemi oldu hiç bir bok her neyse. Sonradan aklıma gelen bir çalışma azmiyle kendimi "Knight ONLİNE" Database editörlüğüne verdim. Gayet güzel çalışmalarım oldu + buna tabi ücretlendirme fiyatlarımda oldu 2010~2011 Arası tam 890 TL Satış yaptım. bu satış beni mutlu etti. ama benim için tabiki az bir fiyat ^^. Sonradan Web tasarım işleriyle uğraştım bu alanda daha fazla hayat oldugunu öğrenince. "Knight ONLİNE" Bıraktım Özel tasarımlar arada yapıyorum Şuanki ÇALIŞMAM 18xx USKO Version.

Son olarak.
Oynadığım ONLİNE oyunlar ve kullandığım nickler.
Knight Online (Raide,MyFoxUniqeTeam,Zera,HAKAN)
Araf Online (Raide)
WOLFTEAM ( DeathClaws,JİN)
S2 ( PumpZera,(B)ParcalaKanka,DeathClaws)
CS GO (PumpZera)

Emeğe saygınız olsun beğenin >>> :

+ yorum + 1 yorum

Yorum Gönder